Kuidas voodis kauem vastu pidada kuidas seksides kauem vastu pidada
Pilt: Pexels

Kui paljud mõtlevad, kuidas voodis kauem vastu pidada? Võiks ju kiirelt ära teha ja korras. Kas ikka on nii?

Vajadus seksides kauem vastu pidada tuleneb mehe ja naise erinevusest. Ilmselt on enamus mehi tähele pannud, et neil on väga vähe aega vaja selleks, et orgasmi saada. Naistel seevastu läheb üldjuhul palju kauem aega. Mees on kui tuli ja naine kui vesi. Selleks, et vesi katlas kuumaks läheks, ei tohiks mees lasta tulel ära kustuda. Selle jaoks ongi vaja voodis kauem vastupidamist õppida. Vastasel juhul vesi katlas ei saagi soojaks. Tuli kustub enne ära.

See ongi põhiline asi, millest tuleb lähtuda ja millest peab aru saama – mees on kiire, naine aeglane. Vahel räägitakse, et naised on kuumad. Kas ikka on? Naised ajavad pigem mehi kuumaks, sest see tunne, mis tekib kuuma naist nähes, on meie sees. Mina näen seda pigem nii.

Selleks, et olukord võrdsem oleks, on naisel vaja ennast kiiremaks sättida või mehel aeglasemaks. Ma ei kujuta ette, kuidas naine võiks kiiremini erutuda. Seega, ainus võimalus on, et mees sätib ennast naise järgi. See tähendab, et mees peab kauem vastu pidama. Kui Sul on aga probleeme enneaegse seemnepurskega, siis loe lähemalt SIIT.

Miks on oluline seksides kauem vastu pidada?

Tuleb lähtuda põhimõttest, et naine saab orgasmi alati esimesena. See peab olema püsisuhtes kindel reegel. Miks just püsisuhtes? Sellepärast, et juhusuhetes ei tunne partnerid üksteist piisavalt ja seega ei suudeta end täielikult lõdvaks lasta. Kontroll kipub alles jääma. Igasugune kontroll ja pinge aga pärsivad orgasmi saamist.

Ka suhtes olles on esimestel kordadel keeruline lõdvestuda. Seega on mõistetav, kui juhuslikud ja uued vahekorrad ilma orgasmita lõppevad.

Püsisuhtes tunned oma partnerit ja oskad vastavalt olukorrale käituda. Raketid ja jalgrattad on kõik juba leiutatud, sinu enda poolt. Neid on ainult vaja kasutada.

Erandiks on naised, kes saavad raskesti orgasme või ei saa üldse. Ka ennast rahuldades. Sel juhul on vaja sellega tegeleda ning põhjused välja uurida ning terveneda. Näiteks yoni massaaži kaudu on võimalik keha lõdvestama õpetada, eri tehnikad aitavad lõdvestuda. Terapeut teeb ülejäänu ise.

Kui on olukord, kus naisel on keeruline orgasmini jõuda, siis mees ei tohiks seda võtta kui kohustust talle orgasmi pakkuda. Veel rohkem tunda end halvasti, kui seda teha ei suuda. Samuti ei saa naine võtta vastutust mehe orgasmi eest. Orgasm sünnib ainult inimese peas ja kaaslane saab teda toetada.

Kuidas voodis kauem vastu pidada?
Pilt: Pixabay, SilviaP_Design

Seega, kuidas voodis kauem vastu pidada?

  • Aeglane eelmäng on väga oluline

Väga suur roll on eelmängul. Lihtsalt kaisus olemine, puudutused, hea muusika. Kuni selleni välja, et riietad naist aeglaselt lahti. Mitte tema ise ei võta riideid seljast, vaid Sina. See on palju ägedam. Talle endale ka. Suudled tema keha, igalt poolt. Kuni jõuad kliitorini. Või mis iganes Su naisele meeldib. Oluline on, et sa soojendad ta üles enne kui sisened. Sisenemise hetkeks võiks olukord juba võrdsem olla. Ehk siis vesi seal potis peaks juba keemise äärel olema. Kui ei ole, siis pead peenisega rohkem tööd tegema ja olema vastupidavam.

Kuna vahekorra ajal enamus pooside juures ei saa kliitor puudutusi, on paljudel naistel keeruline vahekorra ajal orgasmi saada. Selle jaoks on hea mõte seksi ajal käega kliitorit silitada. Või teeb naine seda ise. Hea mõte on olla poosis, kus kliitor saab vastu sind puutuda. Näiteks selline poos, kus naine on Sinu peal.

Ühes tao raamatus oli info, et nemad ei harrasta üldse misjonäri poosi (naine all ja mees peal), sest seal puudub kontakt mehe ja naise kliitori vahel. Et see on mingi eurooplaste teema. Neil on alati mees all ja naine peal, sest nii saab mees olla passiivsem ja tegeleda ka vastupidamisega ning naise kliitor saab mehe vastas olla.

  • Õpi teekonda ja protsessi nautima

Üks asi on voodis kauem vastu pidada ja samal ajal oodata orgasmi, mis kunagi tuleb. Teine asi on vahekorda kui protsessi nautida. Kui mina tantra kursusel taipasin, et seks võib olla midagi muud kui orgasmi otsimine ja maha laadimine, hakkasin asju hoopis teise pilguga nägema.

Hakkasin oma kehale rohkem tähelepanu pöörama –  mida ma tunnen, kus ma tunnen jne. Enne oli justkui nii, et istun auto tagaistmel ja magan. Kui koju jõuan, teen silmad lahti ja saan orgasmi. Nüüd aga istun autosse ja vaatan ringi mis toimub, magama ei jää. Avastan, et siin on meeldiv ja seal on hea. Ja ei ootagi „kojujõudmist“ nii väga. Mida nauditavamaks teekond läheb, seda vähem tahan koju jõuda.

Kui õppida teekonda nautima, muutub vahekord iseenesest pikemaks.

  • Kontrollitud hingamine aitab voodis kauem vastu pidada

Väga lihtne moodus hoo aeglustamiseks on alustada sügavamalt hingamist. See tegevus võtab kiirelt maha ka ülekuumenemise ohu alumiselt korruselt.

Lõpu lähenedes muutub hingamine kiiremaks ja pinnapealsemaks… kuni orgasmini. Teadlikult hingates on võimalik hoog maha võtta ja protsessi kontrollida.

  • Vaagnapõhjalihaste treening aitab Sind

Selleks, et voodis kauem vastu pidada, on vaja ka vaagnapõhjalihaste trenni. Nende lihastega kontrollid orgasmi ja saad aru, millal see läheneb. Kui Sa selles piirkonnas midagi ei tunne, siis ilmselgelt ei kontrolli Sa ka orgasmi saabumist. Veel vähem saad läheneva orgasmiga midagi ette võtta. Pauk käib ja ongi mäng läbi.

Treenitud lihastega teatud tehnikat kasutades on võimalik seemnepurskele väga lähedal olles endiselt olukorda kontrollida. Lisaks on treenitud vaagnapõhjalihastega orgasmid palju tugevamad. Kõige lihtsam on treeningviise leida, kui otsida internetist Kegeli harjutusi.

Treenitud vaagnapõhjalihastega on võimalik osa orgasmist kätte saada ilma seemnepursketa. See tähendab, et Sa jõuad osa orgasmist ära tunda, kuid jätad siis pooleli. Ja teed seda uuesti ja uuesti… Sa ei oota enam lõppu, sest tegevus ise on väga nauditav. Mingil ajahetkel avastad, et lõpu (seemnepurske) otsimine ei olegi enam nii oluline.

Kui Sind huvitab kuidas voodis kauem vastu pidada, siis olen loonud e-kursuse kus muuhulgas õpetan, kuidas Sa saad vaagnapõhjalihaseid treenida ja neid kasutada orgasmi edasilükkamisel. Samuti õpetan Sind, kuidas orgasmi piiril olles naudinguid tunda ilma seemnepursketa.

Loe e-kursusest lähemalt

Siin avaldatud info ja soovitused põhinevad üksnes nõustaja isiklikel kogemustel ega pruugi olla vastavuses teaduspõhise meditsiini teadmistega. Tegemist ei ole tervishoiuteenusega, vaid nõustaja isikliku kogemuse jagamisega. Nõustaja ei ole tervishoiutöötaja, ei oma meditsiinialast haridust ega saa hinnata seda, kas ja millist mõju avaldavad tema kogemustel põhinevad soovitused Teie organismile. Palun arvestage, et tervishoiuteenuse saamiseks, sealhulgas haiguse ja vigastuse ennetamiseks, diagnoosimiseks ja ravimiseks tuleb pöörduda arsti poole.